Przyjmowanie i załatwianie skarg i wniosków
Przyjmowanie i załatwianie skarg i wniosków regulują przepisy:
-
Działu VIII, art. 221 – 259 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 267 ze zm. )
-
Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania, i rozpatrywania skarg i wniosków ( Dz.U. Nr 5 poz. 46)
Dyrektor Urzędu lub Wicedyrektor Urzędu przyjmują w sprawach skarg i wniosków:
- w poniedziałki w godz. 7.30 – 16.30,
- od wtorku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.
Na spotkania można się umawiać dzwoniąc pod numer: 085 878-53-03.
Skargi i wnioski można także przesyłać na adres e-mail: uks2091@pd.mofnet.gov.pl